آموزش پرداخت فاکتور با بیت کوین + فیلم

0 2,538

با سلام،

کاربران گرامی از این به بعد در کاپ هاست می توانید فاکتور هایتان را با بیت کوین پرداخت کنید حالا فرقی نمی کند از سایت خود بیت کوین (btc.com) و یا از دیگر برنامه ها مثل بلاک چین (البته این آموزش بعد از مرحله ای خواص که وارد سایت بلاک چین می شوید در همه سایت هایی که از بلاک چین برای پرداخت فاکتور هایشان استفاده می کنند یکسان است.)

برای پرداخت فاکتور باید اول وارد سایت کاپ هاست شده بعد از منو صورتحساب به قسمت فاکتور ها بروید و بر روی فاکتور مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه آن وارد شوید، ابتدا طبق تصویر روش پرداخت را روی Bitcoin قرار دهید(۱) و سپس صفحه به صورت خودکار مجداد بارگذاری می شود بعد از آن مبلغ فاکتور به بیت کوین نمایش داده خواهد شد، با کلیک بر روی پرداخت با کیف پول با بلاک چین شما به صفحه پرداخت در سایت بلاک چین هدایت خواهید شد تا فاکتور را پرداخت کنید، البته همچنین شما می توانید با کلیک بر روی پرداخت با کیف پول بیت کوین یا اسکن تصویر بار کد در برنامه دیگر نیز پرداخت کنید(۲).

لازم به ذکر است به نکات زیر توجه کنید

  1. هنگام پرداخت فاکتور به بیت کوین در بلاک چین یا سایر برنامه ها که با آن با بیت کوین پرداخت می شود به مبلغی که در صفحه فاکتور خورده است یکسان باشد در غیر اینصورت تایید نخواهد شد.
  2. بعد از پرداخت فاکتور اگر به فاکتور باز گردید می بینید که فاکتور هنوز در وضعیت پرداخت نشده است نگران نشوید چون تا تایید شدن مبلغ واریزی توسط بلاک چین حدود یک ساعت زمان می برد(البته تعداد تاییده ها در صفحه فاکتور بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از پرداخت به طور خودکار نمایش داده می شود)
صفحه فاکتور پرداختی
صفحه فاکتور پرداختی
مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.